Sunday, July 18, 2010

Kerja Yang Hebat

Terima kasih Tuhan utk hadiah terkejut (surprise present) malam ni.
Seronok sekali..

Terima kasih Tuhan kerana bagi aku kekuatan utk menghadapinye.
Tenang sekali..

Aku berterima kasih,
Maka tambahkan lagi keseronokan ini.
Namun, jika hanya setakat malam ini saja,
Aku tetap berterima kasih,
Kerana Kamu Tuhan memberi lebih byk drpd Kamu mengambil.
Dan kalau pun Kamu mengambil dari ku lebih byk dari Kamu memberi,
Ape hak ku utk membantah kehendakMu?

Aku menunggu,
Walau paling cepat adalah bertahun lamenye.
Aku bersabar,
Jika itulah jalan yang terbaik untuk ku.

Aku tidak boleh memaksa Kamu menerima doaku,
Tapi aku 'memaksa' diriku utk menerima ketentuanMu sehingga aku redha.

PerancanganMu sukar diduga wahai Allah,
Tapi hasil kerjaMu..

Hebat Sekali.





.

No comments:

Post a Comment